Tuesday, 30 April , 2024
12

بصیرت سیاسی در واقع قطب نمای دین است/ تروریست ها و استکبار منتظر گوشمالی سخت و دندان شکن کشورمان باشند/ وقت آن رسیده است که دلار را در معاملات کنار بگذاریم

  • کد خبر : 268591
  • 06 مهر 1397 - 14:51
بصیرت سیاسی در واقع قطب نمای دین است/ تروریست ها و استکبار منتظر گوشمالی سخت و دندان شکن کشورمان باشند/ وقت آن رسیده است که دلار را در معاملات کنار بگذاریم

امام جمعه پلدشت گفت: آمریکا با پشتوانه دلار سعی دارد جنگ اقتصادی علیه کشورها به راه بیاندازد، وقت آن رسیده است که دلار را در معاملات کنار بگذاریم.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به بصیرت گفت: بصیرت یکی از مهمترین امورات است و انسان بصیر در هر مسیری گام بردارد راه برایش روشن بوده و گمراه نمی شود.

 

وی تصریح کرد: بصیرت انواع مختلفی دارد که یکی از آنها بصیرت اخلاقی است، بصیرت اخلاقی یعنی اینکه فرد به راحتی از کنار گناه نگذرد و جامعه را اصلاح کند.

 

وی اظهار کرد: بصیرت دینی نوع دیگری از بصیرت است و دشمنان در حال تبلیغ انواع مختلف گرایش ها هستند و سعی دارند مردم را از دین اسلام جدا کنند.

 

امام جمعه پلدشت افزود: فردی که بتواند در این وضعیت راه اصلی را پیدا کند دارای بصیرت دینی است.

 

طالبی گفت: بصیرت سیاسی نوع دیگری از بصیرت است و بر هر انسانی واجب است تا بر این سلاح مهم مجهز شود، بصیرت سیاسی در واقع قطب نمای دین است.

 

وی با اشاره به حادثه تروریستی ۳۱ شهریور در اهواز تصریح کرد:  ریختن خون کودکان و زنان بی دفاع در مراسم رژه زاهدان نشان دهنده حقوق بشر آمریکایی است و دست جنایت آمریکا و اسرائیل را رو کرد.

 

وی اظهار کرد: کشورمان به چنان اقتداری رسیده است که دشمن نمی تواند آن را تحمل کند و دست به اقدامات ناجوانمرادنه می زند.

 

خطیب نماز جمعه پلدشت افزود: تروریست ها و استکبار منتظر گوشمالی سخت و دندان شکن کشورمان باشند.

 

به گفته وی پیام اقتدار و ایستادگی کشورمان در سازمان ملل به رخ دنیا کشیده شد.

 

طالبی با اشاره به سخنان مسخر ترامپ در سازمان ملل گفت: ترامپ به قدری سخنان مسخره زد که حامیانش را بر خنده وا داشت.

 

وی با اشاره به جنگ اقتصادی تصریح کرد: جنگ اقتصادی ای که به کشورمان تحمیل شده است نیازمند آن است که مردم با بصیرت رفتار کنند.

 

وی اظهار کرد: باید با متخلفان برخورد سخت و قاطعی صورت گیرد.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به اینکه بسیاری از کشورها دست به دست هم داده اند تا کشورمان را تحت فشار قرار دهند، افزود: کشورمان از سخت ترین شرایط سربلند بیرون آمده است و مشکل امروز عدم مدیریت صحیح است.

 

طالبی گفت: آمریکا با پشتوانه دلار سعی دارد جنگ اقتصادی علیه کشورها به راه بیاندازد، وقت آن رسیده است که دلار را در معاملات کنار بگذاریم.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به نابسامانی های بازارچه مرزی افزود: هدف از منطقه آزاد فعال شدن بازارچه های مرزی است ولی امروزه این موضوع دیده نمی شود، باید به این مسائل توجه جدی شود تا بازار شهرستان تحت تاثیر کشورهای همسایه قرار نگیرد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=268591

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه