Saturday, 4 May , 2024
7

برگزاری عملیات دفاع بیولوژیک «شهدای مدافع سلامت» در پلدشت

  • کد خبر : 274149
  • 05 فروردین 1399 - 13:59
برگزاری عملیات دفاع بیولوژیک «شهدای مدافع سلامت» در پلدشت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت از برگزاری عملیات دفاع بیولوژیک با عنوان «شهدای مدافع سلامت» در شهرستان پلدشت خبر داد.

به گزارش آراز سسی، سرهنگ پاسدار منصور یوسفی صبح امروز در جلسه هماهنگی عملیات دفاع بیولوژیک ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت که برگزار شد با اشاره به اهمیت این عملیات گفت: برگزاری عملیات سراسری تداوم دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت همزمان با سراسر کشور در پلدشت برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: این عملیات با حضور نیروهای ناحیه مقاومت، حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت، مراکز بهداشتی، درمانی و خدماتی، گروه‌های جهادی، فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری ، هلال احمر، جوانان خودجوش شهرستان پلدشت برگزار می‌شود.

 

وی اظهار کرد: عملیات دفاع بیولوژیک از ساعت ۱۸:۰۰ روز ششم فروردین تا ۱۵ فروردین و به مدت ۹ روز همزمان با سراسر کشور در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

 

فرمانده ناحیه پلدشت در خصوص اهداف این عملیات افزود: هدف اصلی از اجرای عملیات، قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و ارزیابی توان تخصصی رده‌ها و مراکز خدماتی و درمانی در مقابله با بیوتروریسم، تهدیدات بیوتروریسم، بیولوژیک، شناسایی و احصاء کمبودها در راستای ارتقای توانمندی عملیاتی متناسب با تهدیدات بیولوژیک است که در قالب ضدعفونی و گندزدایی تمام معابر، محورها و مناطق شهرستان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=274149

نوشته های مشابه

15اردیبهشت
مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت
14اردیبهشت
موضع دشمن جلوگیری از آگاهی ملت‌ها است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه