Sunday, 29 September , 2024
12

باید در انتخابات از قوم گرایی و تعصب بیجا خودداری کنیم / هر رای گلوله ای بر قلب دشمن

  • کد خبر : 261160
  • 22 اردیبهشت 1396 - 15:51
باید در انتخابات از قوم گرایی و تعصب بیجا خودداری کنیم / هر رای گلوله ای بر قلب دشمن

امام جمعه ماکو گفت: حضور حداکثری در پای صندوق های رای نشان دهنده حمایت مردم از نظام و انقلاب است و هر رای گلوله ای بر قلب دشمن دارد.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام و المسلمین ایوب رنجبری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه ماکو یا اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: دشمن در صدد است تا اقتصاد کشور را به سوی فلج شدن بکشاند.

 

وی تصریح کرد: دشمن با برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت سعی در تفرقه افکنی بین مردم و اقوام دارد و این کار در این روزها شعله ورتر شده است.

 

امام جمعه ماکو با اشاره به دو انتخابات مهم پیش رو افزود: حضور حداکثری در پای صندوق های رای نشان دهنده حمایت مردم از نظام و انقلاب است و هر رای گلوله ای بر قلب دشمن دارد.

 

خطیب نماز جمعه ماکو، روحیه استکبار ستیزی، خدمت به مردم، دوری از تجمل گرایی، پاک دامنی و اعتقاد قلبی به ولایت مطلقه فقیه را از جمله ویژگی های فرد مورد اعتماد برای پست ریاست جمهوری دانست و گفت: باید در انتخاب مان از قوم گرایی و تعصب بیجا خود داری کنیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین رنجبری با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امروز روز میلاد آخرین حجت و ذخیره الهی است و این روز همنام با روز سربازان گمنام امام زمان است و وظیفه ما در زمان غیبت امام عصر پیروی از بیانات رهبر معظم انقلاب است.

 

وی با اشاره به روایتی از ائمه اطهار تصریح کرد: هرکس امام زمان خود را نشناخته بمیرد به مرگ جاهلیت محکوم است.

 

امام جمعه ماکو با اظهار نارضایتی از حرکات ناشایست برخی از نامزدهای شوراهای شهر افزود: خرج های اضافه و نصب کاغذهای تبلیغاتی در اماکن غیر قانونی از کارهای ناشایست در این ایام است.

 

خطیب نماز جمعه ماکو گفت: در وحله اول باید با چشم هوشیار و بصیرتی آگاهانه انتخاب خود را برگزینیم، انتظار داریم شوراهایی که برسر کار می آیند با اخلاص و نیت پاک امورات شهر را به سوی نیکی و به نفع مردمان منطقه سوق دهند.

 

انتهای پیام/طاها

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=261160

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه