Friday, 19 April , 2024
9

بازداشت ۲بیمار کرونایی در پلدشت

  • کد خبر : 275128
  • 01 مرداد 1399 - 1:29
بازداشت ۲بیمار کرونایی در پلدشت

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدشت گفت: متاسفانه روز گذشته ۲ بیمار کرونایی به اخطارهای شبکه بهداشت و درمان مبنی بر قرنطینه و رعایت پروتکل های بهداشتی توجه نکردند و مجبور به برخورد قضایی با آنها شدیم.

آیدین رحیم زاده در گفتگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به آخرین وضعیت پلدشت در خصوص کرونا ویروس گفت: آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان پلدشت به شدت در حال افزایش است و نیاز مبرم به رعایت محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی دارد.

 

وی تصریح کرد: متاسفانه روز گذشته ۲ بیمار کرونایی به اخطارهای شبکه بهداشت و درمان مبنی بر قرنطینه و رعایت پروتکل های بهداشتی توجه نکرده و مشغول انجام کارهای روزمره و حضور در سطح روستا و شهر بودند.

 

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدشت با تاکید بر اینکه در رعایت پروتکل های بهداشتی با هیچ شخصی تعارف نداریم، افزود: این اشخاص با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی جان همشهریان را در خطر انداخته بود که مجبور به برخورد قضایی شده و افراد مذکور در حال حاضر در بازداشت به سر می برند.

 

به گفته وی از همشهریان محترم تقاضا می شود پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و با ماموران شبکه بهداشت و درمان نهایت همکاری را به عمل آورند تا از شر این ویروس منحوس رهایی یابیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=275128

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

ای رسانه