Friday, 26 April , 2024
11

ایران ابهت آمریکا را با هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد درهم شکست/ تمام معادلات جهان با این حمله برهم زده شد

  • کد خبر : 276489
  • 18 دی 1399 - 13:22
ایران ابهت آمریکا را با هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد درهم شکست/ تمام معادلات جهان با این حمله برهم زده شد

امام جمعه پلدشت گفت: ایران اعتبار ابرقدرتی آمریکا را با هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد زیر سوال برد و تبعات هرگونه اقدام علیه مواضع و منافع جمهوری اسلامی ایران را به این کشور یادآور شد و معادلات منطقه‌ای و حتی جهانی را به نفع خود و به ضرر ایالات متحده آمریکا تغییر داد.

حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی در گفتگو با آراز سسی با اشاره به اینکه حمله به عین الاسد ناامنی منطقه را برای آمریکایی‌ها نشان داد، گفت: حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به پایگاه نظامی عین‌الاسد، یکی از مهمترین رویداد‌های بعد از جنگ جهانی دوم محسوب می‌شود و کمتر واقعه‌ای را در این بازه زمانی می‌توان یافت که اهمیت این چنینی داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: حمله مستقیم ایران، آن هم به یکی از بزرگترین پایگاه‌های آمریکایی در منطقه تمام معادلات را برهم زده و معادلات جهان را وارد مرحله جدیدی کرد.

 

وی اظهار کرد: آمریکا از زمان پایان جنگ ایران و عراق، درگیری خاص نظامی با ایران نداشته است، اگرچه نیرو‌های نیابتی این کشور طعم ضربات نیرو‌های ایرانی را چشیده‌اند، اما بصورت مستقیم با یکدیگر درگیر نشده‌اند، حمله ایران به مواضع نیرو‌های آمریکایی آن هم با شلیک ده فروند موشک بالستیک، بیشتر از آنکه به دنبال تلفات باشد، اعلام قدرت نظامی به آمریکا بود.

 

امام جمعه پلدشت افزود: ایران با این عملیات به هدف اصلی خود در قدرت نمایی علیه آمریکا و نیز شکست ابهت آن در جهان رسیده است. ایران اعتبار ابرقدرتی آمریکا را با این اقدام زیر سوال برد و تبعات هرگونه اقدام علیه مواضع و منافع جمهوری اسلامی ایران را به این کشور یادآور شد و معادلات منطقه‌ای و حتی جهانی را به نفع خود و به ضرر ایالات متحده آمریکا تغییر داد.

 

به گفته وی آمریکایی ها و سایر بازیگران همراه با این کشور به خوبی به این مساله واقف هستند که نه تنها قدرت منطقه ای ایران کاهش پیدا نکرده است، بلکه این قدرت در ابعاد دیگری نفوذ و تسری خود را نشان داده است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=276489

نوشته های مشابه

07اردیبهشت
باید از تحریم ها فرصت ایجاد کنیم
05اردیبهشت
ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی
هم‌زمان با هفته سلامت صورت گرفت؛

ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی

04اردیبهشت
رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت
مدیر آموزش‌وپرورش پلدشت خبر داد:

رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

ای رسانه