Saturday, 7 September , 2024
4
امام‌جمعه پلدشت:

امام حسین (ع) چراغ هدایت مردم است

  • کد خبر : 291165
  • 22 تیر 1403 - 13:42
امام حسین (ع) چراغ هدایت مردم است
امام‌جمعه پلدشت گفت: اگر می‌خواهید راه را گم نکنید و همیشه در مسیر حق باشید امام حسین علیه‌السلام را الگوی خود قرار دهید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی»، نهضت‌های الهی بدون یاران باوفا انجام نشده است، قطعاً نهضت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام باهدف استقرار دین حق انجام‌گرفته است.
وی تصریح کرد: هدف از قیام اباعبدالله الحسین علیه‌السلام اصلاح دین و زنده نگه‌داشتن دین پیامبر اکرم (ص) و امام علی علیه‌السلام بود.
امام‌جمعه پلدشت با اشاره به صفات برجسته یاران امام حسین علیه‌السلام افزود: خداباوری عمیق و معنویت یاران امام حسین (ع) از ویژگی‌های مهم بود، انسان‌های واقعی در زمان سختی و مشکلات باید خود را بسنجند.
وی اظهار کرد: فداکاری و از جان گذشتن از ویژگی‌های دیگر یاران امام حسین علیه‌السلام بود؛ شهید سپهبد سلیمانی در انقلاب ما نیز یکی از این یاران بود و ویژگی‌های خداباوری، فداکاری و از جان گذشتن را دارا بود.
طالبی گفت: معادباوری و اعتقاد به قیامت از ویژگی‌های برجسته بعدی است.
وی تصریح کرد: ولایت‌مداری و محبت به ولایت، ناشی از عمق شناخت انسان به امام عصر خود است.
امام‌جمعه پلدشت با اشاره به انتخابات و مشارکت بالای ملت ایران افزود: رئیس‌جمهور دوره چهاردهم با مشارکت بالای مردم انتخاب شد و با حضور باشکوه خود نقشه شوم دشمنان نقش‌برآب شد.
وی اظهار کرد: مهم‌ترین مأموریت دولت جدید مقابله با جنگ ترکیبی و همه‌جانبه دشمن است؛ دشمن تمام همت خود را بکار گرفته است تا امید مردم را نامید کند.
طالبی گفت: دشمن با افزایش تحریم‌ها و تحمیل آنها و تحریف اصل نظام سعی در ناامید کردن مردم دارد.
وی تصریح کرد: دشمن با استفاده از این ابزار سعی دارد شور، نشاط و امنیت روانی مردم را از بین ببرد؛ دولت جدید باید تمام توان خود را بکار گیرد تا مشکلات مربوط به معیشت مردم را حل کنند.
امام‌جمعه پلدشت افزود: مردم در انتخابات با تمام توان وارد میدان شده و رأی خود را به صندوق‌ها انداخته‌اند و حالا نوبت دولت مردان است تا به تعهدات خود عمل کرده و مشکلات مردم را حل کنند.
وی اظهار کرد: دشمن تأکید داشت مردم، نظام را قبول ندارد؛ ولی با افزایش مشارکت مردم تمام نقشه‌ها نقش‌برآب شده و حماسه‌ای جدید خلق شد.
طالبی گفت: ملت ایران گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری بوده و در تمام صحنه‌های حساس و مهم کشور به‌صورت فعال حضور دارد.
وی تصریح کرد: انتخابات تمام شده و حالا باید رقابت‌ها کنار گذاشته شود و با تمام توان برای حل مشکلات مردم و تشکیل دولت قوی قدم برداریم.
امام‌جمعه پلدشت افزود: شهید رئیسی لحظه‌ای به میز و پست خود دل نبست و تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم و محرومان به کار گرفت.
وی اظهار کرد: جبهه حق و باطل همیشه بوده و خواهد بود و باید بابصیرت و آگاهی راه حق را انتخاب کنیم.
طالبی گفت: اگر می‌خواهید راه را گم نکنید و همیشه در مسیر حق باشید امام حسین علیه‌السلام را الگوی خود قرار دهید.
وی تصریح کرد: یکی از مشکلات مهم در این زمان فاصله افتادن بین مسجد و برنامه‌ها است، امام حسین علیه‌السلام به‌خاطر حفظ ارزش‌ها جان خود را فدا کرد و حضور در مساجد نیز یکی از این موارد است.
امام‌جمعه پلدشت افزود: حرکت سخیفانه یکی از مسئولان ستاد رئیس‌جمهور منتخب مبنی بر توهین به ارزش‌ها و مقدسات را محکوم کرده و از نیروهای نظامی و امنیتی درخواست برخورد قاطع با این فرد معلوم‌الحال را داریم.
انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=291165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه