Friday, 19 April , 2024
14

اقدامات و سخنان سران آمریکا نشان از شکست زود هنگام برنامه هایشان دارد/ بسیج محافظ انقلاب است/ همزمان با هفته وحدت، اتحاد خود را به رخ دنیا می کشیم

  • کد خبر : 269080
  • 25 آبان 1397 - 14:30
اقدامات و سخنان سران آمریکا نشان از شکست زود هنگام برنامه هایشان دارد/ بسیج محافظ انقلاب است/ همزمان با هفته وحدت، اتحاد خود را به رخ دنیا می کشیم

امام جمعه پلدشت گفت: اقدامات و سخنان سران آمریکا نشان از شکست زود هنگام برنامه هایشان در تحریم و اقتصاد است.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به تلاش انسان برای رسیدن به کمال گفت: انسان همواره در تلاش برای رسیدن به کمال است و در همین راستا نیاز به الگوی مناسب دارد.

وی تصریح کرد: بهترین الگویی که می تواند انسان را از خطاها مصون داشته و به کمال برساند الگو قرار دادن پیامبر (ص) و اهل بیت(ع) است.

وی با تاکید بر این موضوع که سخنان، رفتار و روش های پیامبر همانند وحی است، اظهار کرد: رفتار، اخلاق، سیره و بینش اهل بیت (ع) باعث شده است تا انسان به آرمان و کمال برسد.

امام جمعه پلدشت افزود: انسان عاشق، پیوسته در تلاش است تا به کمال برسد و در این مسیر باید از قرآن پیروی کند، اگر قطره ای به سمت روش و سیره پیامبر (ص) حرکت کنیم در دنیا و آخرت عاقبت بخیر می شویم.

طالبی با اشار به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مدال‌آوران پاراآسیایی گفت: اگر ظرفیت های موجود در کشور را عملی کنیم قطعا زمینه پیشرفت در کشور فراهم می شود.

وی تصریح کرد: انسان به واسطه ظرفیت های خود می تواند قله های رفیع قهرمانی را فتح کند.

وی با اشاره به هفته وحدت اظهار کرد: همزمان با هفته وحدت، اتحاد خود را به رخ دنیا می کشیم.

خطیب نماز جمعه پلدشت افزود: امروزه بیش از همیشه به وحدت نیاز داریم تا نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده و فتنه ها را نابود کنیم.

طالبی با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج مجموعه ای از پاک ترین، آماده به خدمت ترین، مخلص ترین و با بصیرت ترین انسان ها بوده و بسیج محافظ انقلاب است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان تصریح کرد: باید از ظرفیت جوانان نهایت استفاده را کرد و بسیج نمونه بارز آن است.

وی با اشاره به ادبیات سخیف و تند مقامات آمریکایی اظهار کرد: اقدامات و سخنان سران آمریکا نشان از شکست زود هنگام برنامه هایشان در تحریم و اقتصاد است.

امام جمعه پلدشت با تبریک ۹ ربیع الاول افزود: ۹ ربیع الاول آغاز امامت حضرت مهدی (عج) بوده و خداوند وعده داده است که امام زمان (عج) عدل و عدالت را در جهان گسترش می دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=269080

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه