Saturday, 20 April , 2024
11

افتتاح ۱۵ مسکن مددجویی در ماکو

  • کد خبر : 265256
  • 04 بهمن 1396 - 10:23
افتتاح ۱۵ مسکن مددجویی در ماکو

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماکو گفت: همزمان با دهه فجر ۱۵ مسکن مددجویی در شهرستان افتتاح می شود.

محمد محمدنژاد در گفتگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به اینکه ۱۵ مسکن مددجویی در شهرستان ماکو با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری می رسد، گفت: توانمندسازی مددجویان در اولویت خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده و این امر نیز با همدلی و همکاری کلیه دستگاه های اجرایی میسر است.

 

وی با تاکید بر اینکه کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماکو به عنوان مسئول کمیته همیاری در ستاد دهه فجر شهرستان انتخاب شده است تصریح کرد: هدف اصلی این کمیته برگزاری برنامه های این‌دهه با محتوای انقلابی و مردمی است.

 

رییس کمیته امداد ماکو از افتتاح نمونه طرح اشتغال در این شهرستان خبر داد و افزود: طرح مزرعه پرورش قارچ به عنوان نمونه طرح در ایام الله دهه فجر امسال افتتاح و بهره‌برداری می رسد که برای ۵ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال پایدار ایجاد می کند.

 

وی اظهار کرد: طی ۱۰ ماهه سال جاری ۱۴۰ طرح اشتغالزا در این شهرستان به بهره برداری رسیده است که برای ۳۰۰ نفر شغل پایدار ایجاد کرده است.

 

محمد نژاد گفت: اعتبار این طرح ها ۲۸ میلیارد ریال است.

 

وی از برگزاری نمایشگاه عکس و برنامه های فرهنگی و هنری داخل سازمانی در این دهه مبارک نام برد و تصریح کرد: در کنار این برنامه‌ها عیادت از بیماران و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) ماکو از دیگر برنامه‌های این نهاد است.

 

وی در پایان ضمن ابراز آمادگی کارکنان این اداره و مددجویان این نهاد در جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ۲۲ بهمن را نماد آزادگی و سمبل استکبار ستیزی بر برشمرد.

 

رییس کمیته امداد ماکو افزود: جمعیت مددجویی ماکو نسبت به کل جمعیت این شهرستان در حال حاضر به ۳.۲۷ درصد رسیده است.

 

انتهای پیام/طاها

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=265256

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه