Sunday, 28 April , 2024
10
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی:

اغتشاشات را شدیدا محکوم می کنیم/ استکبار اگر خیرخواه ملت بود تحریم های ظالمانه را اعمال نمی کرد

  • کد خبر : 282171
  • 27 مهر 1401 - 14:31
اغتشاشات را شدیدا محکوم می کنیم/ استکبار اگر خیرخواه ملت بود تحریم های ظالمانه را اعمال نمی کرد
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی گفت: در حوادث اخیر تعدادی با خط دهی استکبار جهانی سعی در بر هم زدن نظم و امنیت کشور را داشتند که مورد قبول نبوده و این اقدامات را شدیدا محکوم می کنیم.

به گزارش آراز سسی به نقل از   مرزداران،  محمد علیپور در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به حوادث اخیر گفت: اعتراضات با مرگ یک دختر شروع و به بهانه ای تبدیل شد تا برنامه های از قبل تدارک دیده شده استکبار اجرایی شود .

وی تصریح کرد: استکبار جهانی که نمی توانند موفقیت های جمهوری اسلامی ایران از جمله حماسه عظیم اربعین، حضور رئیس جمهور در سازمان ملل  و عضویت ایران در معاهده شانگ های را که باعث شد جمهوری اسلامی ایران در دنیا مطرح شود را ببینند با برنامه های از پیش تعیین شده در کشور اغتشاش و ناامنی ایجاد کردند.

وی اظهار کرد: مردم عادی که نسبت به وضعیت اقتصادی و مشکلات جامعه معترض بودند وقتی دیدند اعتراضات تبدیل به اغتشاشات شده و راهبری آن را رسانه هایی  از قبیل بی بی سی،  اینترنشنال و VoA به دست گرفته است صحنه را ترک کردند.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی با اشاره به تخریب اموال عمومی و آتش زدن بانک ها افزود: ما مشکلات جامعه را به خوبی می بینیم و اما کسانی که اعتراض را به اغتشاش تبدیل کرده و اموال عمومی را تخریب کردند جدا از معترضین هستند، چرا که در هیچ جای دنیا این نحوه اعتراض وجود ندارد و این افراد قصد خسارت به جمهوری اسلامی را دارند و می خواهند چهره جمهوری اسلامی را مخدوش کنند.

به گفته وی اعتراض مسالمت آمیز قابل قبول است  اما اغتشاش به نفع ملت ایران و مردم نیست، اغتشاشی که نظام های دیگر و استکبار جهانی آن را برنامه ریزی کرده اند.

علیپور با اشاره به اقدامات بعضی از سلبریتی ها گفت: منافقین، سلطنت طلب ها، خود فروخته های وابسته به غرب و تعداد معدودی از سلبریتی ها که با حمایت مردم و دولت شناخته و به محبوبیت رسیده اند از اغتشاشات حمایت کرده‌اند که  بزودی آن تعداد محدود نیز به اشتباه خود پی ببرند، اما عمده هنرمندان و ورزشکاران این اقدامات را مورد تایید قرار نداده و قبول ندارند.

وی با اشاره به حمایت  آمریکا از اغتشاشگران تصریح کرد: اگر آمریکا خیرخواه ملت ایران بود تحریم های از قبیل دارو و هواپیما و … را اعمال نمی کرد؛ با توجه به دشمنی دیرین، آمریکا چشم دیدن پیشرفت های ایران اسلامی را ندارد و میخواهند در کشور آشوب باشد.

وی اظهار کرد: مسئولین همواره به اعتراضات و مشکلات مردم رسیدگی می کنند، نمایندگان مجلس به عنوان منتخبان مردم مشکلات و کمبود ها را در صحن مجلس بازگو و پیگیری می کنند.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی افزود: بنده به عنوان  خدمتگزار مردم اعلام میکنم مردم به آرمان ها و  ارزش های انقلاب پایبند بوده و ارزش قائل اند اما در اغتشاشات اخیر تعدادی با خط دهی استکبار جهانی سعی در بر هم زدن نظم و امنیت کشور را داشتند که مورد قبول نبوده و این اقدامات را شدیدا محکوم می کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=282171

نوشته های مشابه

08اردیبهشت
تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود
رئیس اداره محیط‌زیست پلدشت:

تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم
06اردیبهشت
انتصاب عطایی به سمت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه