Thursday, 2 May , 2024
6

اخراج آمریکا از منطقه؛ سیاست راهبردی ایران

  • کد خبر : 273570
  • 27 دی 1398 - 14:43
اخراج آمریکا از منطقه؛ سیاست راهبردی ایران

امام جمعه پلدشت گفت: در یک جمع‌بندی کلی می‌توان سیاست راهبردی مورد تأکید و پیگیری رهبر انقلاب اسلامی را «اخراج آمریکا» از «منطقه‌ی غرب آسیا» دانست، سیاستی که ضرورت آن به تأمین منافع ملی ایران و سایر کشورها و ملت های این منطقه باز می‌گردد.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به اخراج آمریکا از منطقه؛ سیاست راهبردی ایران است، گفت: در یک جمع‌بندی کلی می‌توان سیاست راهبردی مورد تأکید و پیگیری رهبر انقلاب اسلامی را «اخراج آمریکا» از «منطقه‌ی غرب آسیا» دانست، سیاستی که ضرورت آن به تأمین منافع ملی ایران و سایر کشورها و ملت های این منطقه باز می‌گردد.

وی تصریح کرد: از نگاه امام خامنه‌ای(مدظله العالی) حضور و دخالت آمریکایی‌ها در غرب آسیا عامل بحران‌آفرینی، بی‌ثبات‌سازی، ناامنی و اختلاف است و این مسئله با همکاری متقابل ملت ها و دولت های این منطقه می‌تواند پایان یابد.

وی اظهار کرد: این روزها تحولات مهم و سرنوشت‌سازِ ناشی از اقدام تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گام مهمی در تسریع تحولات و بیداری و هم‌گرایی هرچه بیشتر ملت ها محسوب می‌شود.

امام جمعه پلدشت با اشاره به سقوط هواپیمای مسافربری افزود: حادثه‌ای که شیرینی سیلی سخت بر دشمن را تلخ کرد، کام مردم داغدار ایران در سوگ سردار دلها با سیلی سخت فرزندان سپاهی ملت بر آمریکا، تازه شیرین شده بود که خبر اولیه سقوط هواپیمای مسافری اوکراین با ۱۷۹ مسافر که ۱۴۶ نفر آن ایرانی بودند، تلخ شد.

به گفته وی با گذشت دو روز از واقعه و یاوه گویی های ترامپ و غربی ها در باره عین الاسد موجب شد، حادثه سقوط هواپیما چندان به چشم نیاید، اما اطلاعیه ستاد کل نیروهای مسلح در صبح روز شنبه، مبنی بر بروزخطای انسانی ازطرف پدافند ایران، کشور را در شوک و بهت، حادثه فرو برد.

طالبی گفت: علت اصلی ناراحتی مردم وقوع حادثه نبود، سخن این بود که چرا از ابتدا مردم در جریان قرار نگرفته اند.

وی با اشاره به فرصت طلبی فتنه گران تصریح کرد: جریانات منفور و پلید، با استفاده از فرصت تجمع گروهی از دانشجویان ومردم در سوگ جانباختگان حادثه در دانشگاه های شریف و امیر کبیر، دزدانه، فرصت را مغتنم شمرده و با سوق دادن یک تجمع انسانی و عاطفی به سمت ماجراجوئی های سیاسی و یارگیری های خشونت بار خیابانی، در صدد تکرار حوادث تلخ آبان ماه برآمد.

وی اظهار کرد: حضور غیرقابل توجیه سفیر خیره سر و گستاخ و بی شرم انگلیس خبیث در این تجمعات به همراه برخی هنرمندان کم مایه و فریب خورده و شهرت طلب، از وجوه تمایز این تجمعات کوچک بود، علاوه بر آن حمایت گسترده تمام دشمنان انقلاب اسلامی و هویت ایران عزیز، اعم از آمریکا و برخی اروپایی ها، رژیم صهیونیستی، و عناصر مفلوکی از خاندان کثیف پهلوی و منافقین پلید است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=273570

برچسب ها

نوشته های مشابه

12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

12اردیبهشت
وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود

12اردیبهشت
همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و معلم
با حضور مسئولانی استانی در پلدشت برگزار شد؛

همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و معلم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه