Friday, 29 March , 2024
28
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی خبر داد:

احداث و آسفالت ۳۰ کیلومتر از راه‌های روستایی چالدران طی سال جاری

  • کد خبر : 277517
  • 23 فروردین 1400 - 12:35
احداث و آسفالت ۳۰ کیلومتر از راه‌های روستایی چالدران طی سال جاری
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: در راستای محرومیت‌زدایی و مشارکت نهادهای خیریه در طرح جهادی ابرار، تفاهم‌نامه مشارکت احداث ۳۰ کیلومتر از راه های روستایی چالدران بین این اداره کل و نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان چالدران امضا شد که امسال عملیاتی می شود.

به گزارش آراز سسی، ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در راستای محرومیت‌زدایی و مشارکت نهادهای خیریه در طرح جهادی ابرار، تفاهم‌نامه مشارکت احداث ۳۰ کیلومتر از راه های روستایی چالدران بین این اداره کل و نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان چالدران امضا شد که امسال عملیاتی می شود. افزود: این تفاهم نامه شامل ۶ مسیر روستایی شهرستان چالدران به طول ۳۰ کیلومتر شامل محورهای روستایی آبگرم شیخ سلو به طول ۱۳.۶ کیلومتر، چخور کندی به طول ۲ کیلومتر، عیسی قلیک به طول ۲ کیلومتر، مخور کرد به طول ۲.۳ کیلومتر، قرمزی داش به طول ۲.۱ کیلومتر است.

وی افزود: همچنین هشت کیلومتر از محورهای روستایی شامل روستاهای آرخاشان، جنگ تپه، قهرمان کندی، حالحال علیا و سفلی، علوجنی،  سعدل،  نبی‌کندی، قرخبلاغ،  عباس کندی به به جیک در قالب طرح جهادی ابرار احداث و آسفالت می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اضافه کرد: بر اساس این تفاهم نامه، قیر مورد نیاز آسفالت این محورهای روستایی تا سقف ۷۸ میلیارد ریال و تا پایان امسال توسط نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان چالدران زیر مجموعه بنیاد علوی تهیه و آماده خواهد شد.

“شکری” ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی نیز بر اساس تفاهم نامه کارهای نظارت فنی و اجرای درست و استاندارد عملیات راهسازی، زیر سازی محور ها و حسن اجرای عملیات احداث راههای روستایی بر اساس محاسبات فنی را بر عهده خواهد داشت.

وی این تفاهم نامه را گامی موثر در مشارکت نهاد های خیریه برای محرومیت زدایی، پیشرفت و آبادانی عنوان کرد و افزود: امیدواریم همکاری این نهادها در سایر شهرستان‌ها و پروژه ها تداوم یابد تا شاهد جهش بیشتری در میزان برخورداری خانوار روستایی استان از راه‌های آسفالته و مناسب باشیم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=277517

نوشته های مشابه

10فروردین
شب قدر شب نزول برکات است
امام‌جمعه پلدشت:

شب قدر شب نزول برکات است

10فروردین
تحقق شعار سال با مشارکت مردم در طرح‌های اقتصادی منطقه
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو خبر داد:

تحقق شعار سال با مشارکت مردم در طرح‌های اقتصادی منطقه

09فروردین
تردد روزانه ۵۸۵ دستگاه از مرز بازرگان
سرپرست پایانه مرزی بازرگان خبر داد:

تردد روزانه ۵۸۵ دستگاه از مرز بازرگان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه