Saturday, 27 April , 2024
5
جانشين فرمانده انتظامي استان آذربایجان غربی خبر داد:

آمادگی کامل پلیس برای ارائه خدمات به مسافران

  • کد خبر : 289035
  • 20 اسفند 1402 - 13:50
آمادگی کامل پلیس برای ارائه خدمات به مسافران
جانشين فرمانده انتظامي استان آذربایجان غربی گفت: امسال بیش از ۲۴۰ تیم گشتی به‌صورت محسوس و نامحسوس و تمامی دستگاه‌ها از جمله اداره راه، هلال‌احمر، اورژانس و سایر دستگاه‌های امدادی برای ارائه خدمات به مسافران حضور دارند.

سرهنگ سامان غنی‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی» در حاشیه رزمایش ترافیکی انتظامی ویژه نوروز ۱۴۰۳ از آمادگی صددرصدی برای خدمات‌رسانی مضاعف به مسافران خبر داد و گفت: امسال با همدلی و همکاری خوبی که وجود داد شاهد امن‌ترین سفرها در سطح استان خواهیم بود.

وی با اشاره به شعار امسال طرح نوروزی پلیس «امنیت و آرامش در سفر» است، اظهار داشت: پلیس و دیگر دستگاه‌های خدمت‌رسان در طرح زمستانی خدمات بسیار خوبی را به مردم ارائه دادند و امیدواریم در رزمایش طرح نوروزی نیز همین موفقیت حاصل شده و شاهد خدمتگزاری روزافزون به شهروندان و دیگر مسافران نوروزی در سطح این استان باشیم.

وی افزود: در این طرح بیش از ۲۴۰  تیم گشتی به‌صورت محسوس و نامحسوس و همچنین تمامی دستگاه‌ها از جمله اداره راه، هلال‌احمر، اورژانس و سایر دستگاه‌های امدادی، از تاریخ ۲۴ اسفندماه تا ۱۴ فروردین سال جدید باهدف تسهیل در ترددها، روان‌سازی ترافیک و رسیدگی به‌موقع به تصادفات و کاهش تصادفات حضور دارند.
جانشین فرمانده انتظامی استان با تأکید بر اینکه ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز در طول اجرای طرح نوروزی از خط‌قرمزهای پلیس است تأکید کرد: سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، استفاده از شانه خاکی و حرکات مارپیچ از جمله خطوط قرمز پلیس است که اگر راننده‌ای این حرکات را انجام دهد خودروی وی توقیف می‌شود.

لازم به ذکر است در آستانه بهار قرآن و بهار طبیعت هستیم و در این فضا ما به دنبال این هستیم که با کمک مردم و البته همراهی دیگر دستگاه‌ها سفرهایی ایمن وتوام با سلامتی را برای همه مردم تأمین کنیم.

در این ایام که همه در کنار خانواده خود هستند، خادمان مردم در پلیس و دیگر دستگاه‌های نوروز خود را در خدمت مردم و برای تأمین و حفظ امنیت و آرامش آنان در سفر سپری خواهند کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=289035

نوشته های مشابه

08اردیبهشت
تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود
رئیس اداره محیط‌زیست پلدشت:

تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم
06اردیبهشت
انتصاب عطایی به سمت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه