Saturday, 20 April , 2024
9
فرماندار پلدشت:

پذیرش دانشجو از مهر ماه سال ۱۴۰۲ در دانشگاه پیام نور پلدشت

  • کد خبر : 281677
  • 14 شهریور 1401 - 10:12
پذیرش دانشجو از مهر ماه سال ۱۴۰۲ در دانشگاه پیام نور پلدشت
فرماندار پلدشت گفت: طبق پیگیری های مکرر رییس دانشگاه پیام نور استان قول پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور پلدشت را برای سال تحصیلی آینده داد.

به گزارش آراز سسی، محمد اکبرزاده در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال ۲ سال تحصیلی است که دانشگاه پیام نور شهرستان دانشجو پذیرش نکرده است، گفت: ازدلایل اساسی حذف دانشگاه پیام نور پلدشت از دفترچه کنکور سراسری عدم وجود رشته های تحصیلی دانشگاهی با توجه به نیاز و ظرفیت های موجود جامعه و به تبع آن نیز بی رغبتی دانشجویان و والدین برای ثبت نام در این  رشته های دانشگاهی می باشد ولی با تمام این اوصاف بازگشایی این دانشگاه در دستور کار فرمانداری و دانشگاه پیام نور شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته و بازدیدی که توسط طالب زاده رییس دانشگاه پیام نور استان صورت گرفت، مقرر شد از سال تحصیلی آینده دانشگاه پیام نور مرکز پلدشت با رشته هایی جدید و متناسب با ظرفیت های موجود پذیرای دانشجویان جدید باشد.

فرماندار پلدشت افزود: امیدواریم والدین و دانشجویان با استقبال از ظرفیت این دانشگاه موجبات حفظ و ارتقا این مجموعه را در سالهای آتی در سطح شهرستان مرزی  فراهم نمایند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=281677

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه