Thursday, 28 March , 2024
11
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت خبر داد:

محرومیت‌زدایی در روستاهای مرزی پلدشت/ آب‌رسانی به ۵ هزار نفر در پلدشت

  • کد خبر : 278681
  • 14 شهریور 1400 - 9:00
محرومیت‌زدایی در روستاهای مرزی پلدشت/ آب‌رسانی به ۵ هزار نفر در پلدشت
سرهنگ یوسفی گفت: ناحیه پلدشت از هرگونه اقدامی که در راستای محرومیت زدایی و امید آفرینی باشد استقبال می‌کند و تاکنون در این راستا آب‌رسانی به پنج هزار نفر از جمعیت روستاهابه سر انجام رسانده است.

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی در گفت و گو با آراز سسی با اشاره به امید آفرینی در جامعه و محرومیت زدایی گفت: جهادگران و دوست داران جهاد باید رفع محرومیت از نقاط مختلف و کمک به محرومین را در بالاترین اولویت خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: امیدآفرینی ازجمله اولویت‌های جهاد امروز بوده و مسیر حرکت ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت برای امیدآفرینی است.

وی اظهار کرد: محرومان صاحبان اصلی انقلاب هستند و در این نظام باید ابعاد مختلف زندگی این قشر ازجمله در بخش‌های گوناگون همچون اقتصادی، سیاسی و فرهنگی از محرومیت خارج شود، زیرا وجود محرومیت برای جمهوری اسلامی زیبنده نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با اشاره به ابعاد محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نقطه صفری مرزی و شهرستان پلدشت افزود: تمام پرسنل ناحیه پلدشت به همراه بسیجیان شهرستان با تمام توان در زمینه محرومیت زدایی و زدودن غبار محرومیت تلاش می کنند.

یوسفی با اشاره به حوزه آب شرب و محرومیت هایی که در این حوزه وجود دارد گفت: شهرستان پلدشت با اینکه نزدیک رودخانه پرآب ارس و در بسیاری از نقاط از نعمت چاه های آب شرب برخوردار است با این حال برخی روستاهای از نعمت آب شرب سالم و پایدار محروم هستند.

وی تصریح کرد: ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با همکاری مسئولان مربوطه اقدام به احیاء سه حلقه قنات نموده است که با اتمام آن نزدیک به سه هزار نفر از نعمت آب شرب برخوردار می‌شوند.

وی اظهار کرد: در راستای توسعه شبکه آبرسانی یز اقدام به حفر یک حلقه چاه شده است که ۲ هزار نفر را از نعمت آب سرب سالم برخوردار می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: ناحیه پلدشت از هرگونه اقدامی که در راستای محرومیت زدایی و امید آفرینی باشد از قبیل توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی، آبرسانی به روستاها، ساخت مسکن محرومین، درمانگاه تخصصی استقبال می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=278681

نوشته های مشابه

09فروردین
تردد روزانه ۵۸۵ دستگاه از مرز بازرگان
سرپرست پایانه مرزی بازرگان خبر داد:

تردد روزانه ۵۸۵ دستگاه از مرز بازرگان

08فروردین
رشد ۹۰ درصدی ترانزیت کالا از گمرک پلدشت
07فروردین
رشد ۳۳ درصدی تردد مسافر از مرز بازرگان
سرپرست پایانه مرزی بازرگان خبر داد:

رشد ۳۳ درصدی تردد مسافر از مرز بازرگان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه