Saturday, 27 July , 2024
5
امام‌جمعه پلدشت:

حضور مردم در صحنه انتخابات مانور قدرت کشور است

  • کد خبر : 288901
  • 11 اسفند 1402 - 13:54
حضور مردم در صحنه انتخابات مانور قدرت کشور است
امام‌جمعه پلدشت گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات، نشان اقتدار و مانور قدرت کشور است و مشارکت مردم در عرصه انتخابات انسجام ملی کشور را به دنبال داشته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز با اشاره به انتخابات گفت: دشمنان امروز طمع کرده و منتظر هستند تا حضور مردم کم‌جمعیت نشان داده شود تا به اهداف شوم خود دست یابند.
وی تصریح کرد: در تلاش برای تحریف انتخابات است و باید هوشیار بوده و بابصیرت حرکت کنیم.
وی اظهار کرد: رأی حق مردم است و باید از حق خود به‌درستی استفاده کنیم.
امام‌جمعه پلدشت افزود: انتخابات سنگر و میدان جنگ است و دین ما اجازه ترک میدان جنگ را نمی‌دهد چرا که یکی از گناهان کبیره همین مسئله است.
وی اظهار کرد: توفیق بزرگی است که مردم ما می‌توانند از طریق انتخابات در مدیریت کلان کشور، مراکز حساس تصمیم‌گیری و بدنه اجرایی کشور حاضر شوند و این فرصت به‌راحتی ساده به دست نیامده و هزینه سنگینی در کشور برای ساختن ایران آباد پرداخت شده تا مردم بتوانند در مدیریت کشور و همچنین سرنوشت خود مشارکت کنند.
وی تصریح کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات، نشان اقتدار و مانور قدرت کشور است و مشارکت مردم در عرصه انتخابات انسجام ملی کشور را به دنبال داشته است.
امام‌جمعه پلدشت گفت: انسجام ملی یعنی سلاح و این سلاح را نباید هیچ‌کس در برابر دشمن زمین بگذارد و از این فرصت مردم باید به‌خوبی استفاده کنند چرا که راه اصلاح کشور، انتخاب افراد شایسته و اصلح است و بایستی از طریق صندوق‌های رأی، تفکر، سلیقه و خواسته خود را اعمال کنیم.
وی تصریح کرد: هر کسی صدای من را می‌شنود و آنهایی که برای رأی‌دادن شک و شبهه دارند فریب دشمنان را نخورند و با حضور گسترده خود دشمنان ایران اسلامی را مأیوس کنند.
وی با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی یاس و نومیدی دشمن را به دنبال خواهد داشت، افزود: قهر از صندوق دشمن را گستاخ می‌کند ملت ما از طریق رأی در بدنه مدیریت کشور سهیم هستند و بافکر و تشخیص خود را فرد موردنظر خود را انتخاب می‌کنند.
طالبی گفت: مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی افراد متفکر و کاردان را انتخاب کنند تا آنها کار مملکت را با درایت پیش ببرند.
وی تصریح کرد: حل مسائل معیشتی، امنیت، آسایش و اقتصاد به حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی بستگی دارد؛ مجلس قوی، نظام را قوی نشان می‌دهد، نظام قوی می‌تواند مشکلات را از سر راه بردارد و زندگی مردم را آسان کند.
وی اظهار کرد: برنده در انتخابات ملت و مردم است که پای صندوق‌های رأی آمدند.
امام‌جمعه پلدشت افزود: امروز درصد مشارکت مردم در انتخابات به‌عنوان نمره امتحانی آن‌ها محسوب می‌شود، هیچ‌کس راضی نیست در امتحان نمره ضعیف و غیرقابل‌قبولی داشته باشد.
طالبی گفت: باید بکوشیم در این آزمون بزرگ و مهم نمره‌ای برای خود ثبت کنیم که همواره باعث سربلندی و افتخار ما باشد و در آینده برای نسل‌های بعدی نیز نقل کنیم که ما با درصد مشارکت بالا در این آزمون بزرگ الهی حضور پیدا کردیم.
وی تصریح کرد: شرکت در انتخابات نه‌تنها بر همه آحاد مردم وظیفه است؛ بلکه یک حق است تا مردم در تعیین سرنوشت خود اثرگذار باشند.
وی ادامه داد: دین اسلام هم انسان را در قبال سرنوشت خود مسئول می‌داند، لذا مردم نباید نسبت به این موضوع بی‌اعتنا باشند.
امام‌جمعه پلدشت از مردم خواست همه با عمل به وظیفه شرعی و قانونی خود در انتخابات شرکت کنند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=288901

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه