Tuesday, 23 April , 2024
27

بهترین راه مصون ماندن در فضای مجازی، شناخت اهداف و عملیات روانی دشمن است/ افسران جنگ نرم در راستای اطلاع رسانی صحیح بر مردم فعالیت کنند

  • کد خبر : 273364
  • 01 دی 1398 - 8:00
بهترین راه مصون ماندن در فضای مجازی، شناخت اهداف و عملیات روانی دشمن است/ افسران جنگ نرم در راستای اطلاع رسانی صحیح بر مردم فعالیت کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: دشمنان در بحث انتخابات فعال شده و با تمام امکاناتی که دارند فعالیت کرده و در سعی در القاء تبلیغات منفی دارند؛ بر همه افسران جنگ نرم واجب است در راستای اطلاع رسانی صحیح بر مردم فعالیت کنند.

به گزارش آراز سسی، سرهنگ پاسدار منصور یوسفی در دیدار با فعالان فضای مجازی شهرستان پلدشت با اشاره به اهمیت فضای مجازی در شرایط کنونی گفت: علت پیشرفت و ترقی ملت ها به ۲ عامل تسلیحات و تبلیغات بستگی دارد.

 

وی تصریح کرد: تبلیغات در هر زمانی بر بحث تسلیحات ارجحیت دارد، عامل موفقیت در درجنگ ها تبلیغات است.

 

وی اظهار کرد: با فعالیت صحیح و با بصیرت میتوانیم در تصمیمات منطقی و تاثیر گذار مردم سهیم باشیم، با توجه به اینکه در عصر ارتباطات هستیم بهترین راه مصون ماندن شناخت اهداف و عملیات روانی است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با اشاره به توصیه های شش گانه مقام معظم رهبری برای بسیجیان  افزود: باید در تمامی زمینه ها حضور فعال و تاثیرگذار داشته باشیم، در میادین سخت، نیمه سخت و نرم آماده بکار باشیم، در جنگ نرم یک قدم از دشمنان جلوتر باشیم، اقدامات و ارتباط خود با مساجد را تقویت کنیم، با مجموعه های همسو با اهداف بسیج همکاری داشته باشیم و در عین گستردگی چابک باشیم.

 

یوسفی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: دشمنان در بحث انتخابات فعال شده و با تمام امکاناتی که دارند فعالیت کرده و در سعی در القاء تبلیغات منفی دارند؛ بر همه  افسران جنگ نرم واجب است در راستای اطلاع رسانی صحیح بر مردم فعالیت کنند.

 

وی تصریح کرد: افسران جنگ نرم همسو با آرمان های امام خمینی(ره) و گفتمان مقام معظم رهبری برنامه ریزی کنند.

 

وی اظهار کرد: فعالان رسانه ای شهرستان معیارهای انتخاب اصلح از منظر مقام معظم رهبری را تشریح کنند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: انتخابات مظهر اقتدار ملت است، دشمن سعی دارند مردم را از بدنه انقلاب جداکنند و سعی در تبلیغات مصموم دارند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=273364

نوشته های مشابه

04اردیبهشت
رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت
مدیر آموزش‌وپرورش پلدشت خبر داد:

رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت

03اردیبهشت
اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدشت خبرداد:

اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه