Saturday, 27 July , 2024
8
باهدف حفظ ایمنی شهروندان صورت می‌گیرد؛

آماده‌باش آتش‌نشانان پلدشت برای چهارشنبه آخر سال

  • کد خبر : 289072
  • 22 اسفند 1402 - 18:18
آماده‌باش آتش‌نشانان پلدشت برای چهارشنبه آخر سال
رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدشت گفت: آتش‌نشانی پلدشت آمادگی لازم برای خدمات‌رسانی به مردم در چهارشنبه پایان سال را دارد و افراد در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

بهمن کریم‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی» با اشاره به چهارشنبه آخر سال گفت: آتش‌نشانی باتوجه‌به نزدیک‌شدن به ایام چهارشنبه آخر سال، آمادگی خود را جهت مأموریت‌های محوله را داشته و امروز سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه در آماده‌باش کامل بوده و نیز ۲ تیم سیار در حال گشت‌زنی در سطح پلدشت است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با کمک شهروندان چهارشنبه‌سوری ایمن و بی‌خطری را پشت سر گذاشته و نوروز سال ۱۴۰۳ را با آرامش آغاز کنیم.

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدشت افزود: آتش‌نشانی پلدشت آمادگی لازم برای خدمات‌رسانی به مردم در چهارشنبه پایان سال را دارد و افراد در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

کریم‌نژاد در توصیه به والدین بیان کرد: همشهریان محترم در روزهای آخر سال مراقبت بیشتری در رفت‌وآمد، بازی و سرگرمی‌های فرزندان خود داشته باشند و در صورت مشاهده مواد محترقه و یا مشکوک در لوازم فرزندان، این مواد را از منزل خارج کنند.

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدشت افزود: شهروندان به‌ویژه نوجوانان و جوانان از آتش‌زدن لاستیک و کارتن در محوطه مجتمع‌های مسکونی، کوچه‌ها و خیابان‌ها اجتناب کنند تا شاهد حادثه تلخ و ناگواری در آستانه سال جدید نباشیم.

کریم‌نژاد با اشاره به‌احتمال بروز ترافیک در چهارشنبه آخر سال و افزایش زمان رسیدن به محل حوادث و امدادرسانی از شهروندان درخواست کرد که همکاری‌های لازم با خودروهای امدادی را داشته باشند.

وی یادآور شد: در هنگام بروز هر گونه حادثه، سریعاً مراتب را به سامانه ۱۲۵ و یا نیروهای آتش‌نشانی مستقر در سطح شهر اطلاع داده و در صورت مشاهده خودروهای آتش‌نشانی حین اعزام به مأموریت، مسیر را برای تردد این خودروها باز نگه دارند.

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدشت افزود: توصیه می‌شود از نزدیک‌شدن به موادی که برای انفجار یا احتراق آماده کرده‌اند، دوری کنید، زیرا خطر ازدست‌دادن عضوی از بدن و یا مرگ را به همراه خواهد داشت. هر ساله شاهد حوادث رقت‌آوری در ایام چهارشنبه‌سوری از جمله سوختگی‌های شدید، ازدست‌دادن چشم یا پاره شدن پرده گوش هستیم. این مواد را شوخی نگیرید؛ زیرا با زندگی خود بازی کرده‌اید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=289072

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه