Sunday, 19 May , 2024
5
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی خبر داد:

امنیت کامل در مرزهای استان حاکم است

  • کد خبر : 289808
  • 17 اردیبهشت 1403 - 10:16
امنیت کامل در مرزهای استان حاکم است
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی گفت: امسال بهترین سالی است که مرزبانی استان در حال سپری‌کردن آن است و امنیت کامل و با اقتداری در مرزها حاکم است.

سردار محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آراز سسی» با اشاره به افتتاح طرح برق رسانی به یکی از پاسگاه‌های مرزی شهرستان پلدشت گفت: طرح برق‌رسانی به یکی از پاسگاه مرزی بعد از پاره‌ای از مشکلات که رخ داد در استان بررسی و با عنایت استاندار و مسئولان دخیل در این امر شروع شد.

وی با اشاره به تأمین اعتبار این طرح از اعتبارات استانی تصریح کرد: طرح برق‌رسانی به این پاسگاه مرزی با اعتبار بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در بازه زمانی دو ماه توسط معاونت مهندسی مرزبانی به اتمام رسید.

وی با اشاره به بهره‌مندی این پاسگاه مرزی از نعمت برق سراسری اظهار کرد: حفاری، تیر گذاری و نصب دستگاه‌های نظارتی توسط کارشناسان گوشه‌ای از اقدامات بوده است که در این طرح صورت گرفت.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در خصوص امنیت مرزهای استان افزود: استان آذربایجان غربی با داشتن ۹۶۷ کیلومتر مرز مشترک با سه کشور عراق، ترکیه و آذربایجان از امنیت کامل و مطلوبی برخوردار است؛ نیروهای مرزبانی با گسترش یگانی خود تمام مأموریت‌ها و وظایف خود را به نحو شایسته انجام می‌دهند.

احمدی با اشاره به تلاش مرزبانان و همکاری مردم مرزنشین استان برای برقراری امنیت در مرزها گفت: امسال بهترین سالی است که مرزبانی استان در حال سپری‌کردن آن است و امنیت کامل و با اقتداری در مرزها حاکم است.

وی با اشاره به اقدامات و کشفیات در سال جاری تصریح کرد: امسال که به سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است و مرزبانی هم در تحقق این شعار نقش دارد که به کنترل و پایش مرزها و تشدید اقدامات کنترلی و انسداد مرزها بوده است و در این مسیر نیز اقدامات گسترده‌ای صورت‌گرفته است.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی افزود: طی دو ماه سال جاری شاهد رشد ۲۵ درصدی کشفیات نسبت به دو ماهه مشابه سال گذشته هستیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=289808

نوشته های مشابه

29اردیبهشت
تجهیزات گمرک بازرگان ارتقا باید
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو:

تجهیزات گمرک بازرگان ارتقا باید

27اردیبهشت
دومین کنگره ملی ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی برگزار می‌شود
دبیر کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی:

دومین کنگره ملی ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی برگزار می‌شود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه