Friday, 21 June , 2024
4

وصیت‌نامه شهید «علی بندمه»

  • کد خبر : 290246
  • 16 خرداد 1403 - 0:30
وصیت‌نامه شهید «علی بندمه»
شهید «علی بندمه» پنجم شهریور سال ۱۳۱۲ در شهرستان مهران دیده به جهان گشود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی» به نقل از نوید شاهد، شهید «علی بندمه» پنجم شهریور سال ۱۳۱۲ در شهرستان مهران دیده به جهان گشود.

دارای مدرک تحصیلی ششم نظام قدیم بود و برای امرار معاش خانواده از همان دوران کودکی به پدر کمک می‌کرد و خود نیز بعد از ازدواج با جدیت بیشتر به کار کشاورزی پرداخت.

با شروع جنگ تحمیلی با فرمان تاریخی حضرت امام به عضویت بسیج درآمد و در گردان ۵۰۸ لشکر حضرت امیر (ع) مسئولیت دسته را به عهده داشت و در عملیات‌های فراوانی شرکت داشت.

در عملیات والفجر ۳ و ۵ به شدت مجروح شد تا اینکه سرانجام دوم اسفندماه ۱۳۶۳ در حین گروه گشتی جهت کسب اطلاعات از دشمن در مهران به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

مزار این شهید والامقام در گلزار شهدای علی صالح (ع) قرار دارد.

وصیت نامه شهید: 

امام عزیزم،‌ای نجات دهنده محرومان جهان و‌ای چراغ پروفروغ امامت بدان که با تو پیمان بستم قطره خونی که دارم نثارت کنم و با تو پیمان می‌بندم که جانم را فدای راهی که به من نشان داده‌ای کنم.‌

ای امام گفته هایت را به جان و دل می‌خرم و هر چه بگویید همان است و گفته تو گفته پیامبر اسلام است و گفته تو گفته خداست.

«ای مردم مسلمان ایران خداوند بر همه ما‌ها منت گذاشت و راهنمایی دلسوز و رهبری بیدار از سلاله پاک رسول الله حضرت امام خمینی برایمان در این عصر فرستاده است قدرشناس باشیم و گفته هایش را با دل و جان اطاعت کنیم..» گفته هایش را با جان و دل پیروی کنیم مبادا یک لحظه خدای ناخواسته قلب مان از او جدا شود.

پیرو رهبرمان باشیم و در نیایش‌ها و دعا‌ها او را فراموش نکنیم.  «ای مردم مسلمان ایران خداوند بر همه ما‌ها منت گذاشت و راهنمایی دلسوز و رهبری بیدار از سلاله پاک رسول الله حضرت امام خمینی برایمان در این عصر فرستاده است قدرشناس باشیم.»

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=290246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه