Saturday, 5 October , 2024
5
امام‌جمعه پلدشت:

ملت ایران در برابر ظلم سرخم نمی‌کند

  • کد خبر : 292440
  • 13 مهر 1403 - 13:29
ملت ایران در برابر ظلم سرخم نمی‌کند
امام‌جمعه پلدشت گفت: مقام معظم رهبری با فرمان خود برای وعده صادق ۲ نشان داد که جمهوری اسلامی ایران بر سر خطوط قرمز خود با هیچ‌کس شوخی ندارد و هیچگاه در برابر ظلم سر خم نمی‌کند و بااقتدار در برابر استکبار می‌ایستد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی»، حجت‌الاسلام وحید طالبی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه پلدشت با اشاره به جهاد گفت: وقتی که انسان در راه خداوند متعال گام بردارد و در راه پاسداری از اسلام تلاش کنند خداوند آن را حمایت می‌کند.
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر جهاد تبیین تأکید دارند و لازم است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم بیان شود.
امام‌جمعه پلدشت افزود: رژیم صهیونیستی با وحشی‌گری خود دست به قتل‌عام مردم می‌زند این رژیم حقیر همواره مورد شکست واقع شده است؛ اما جبهه مقاومت باعزت در حال پیشرفت است.
وی اظهار کرد: اعتقاد داریم جبهه حق بر علیه باطل پیروز خواهد شد و اسرائیل غاصب به‌زودی نابود خواهد شد.
طالبی گفت: ایثار و شهادت همواره از واژه‌های مقدس و قابل‌احترام برای همه جوامع، هر ملت و با هر دین و مذهبی است و کسانی که برای دفاع از سرزمین و مردم کشور خود فداکارانه و با تقدیم بزرگ‌ترین و ارزشمندترین دارایی خود در مقابل متجاوزان می‌ایستند و با جان‌ودل از مردم خود دفاع می‌کنند همیشه قابل‌احترام و قدردانی هستند.
وی تصریح کرد: روحیه ایثارگری و جانبازی بزرگ‌ترین و ارزشمندترین داشته جوانان ایران اسلامی است و بزرگداشت مقام شهید و ایثارگر موجب استحکام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.
امام‌جمعه پلدشت ضمن تبریک هفته فراجا افزود: انتظامی و پلیس هوشمند همیشه پشتیبان مردم بوده و هستند؛ مسئله اهمیت امنیت آن قدر مهم و روشن و بدیهی است که گاهی انسان از آن غافل می‌شود چنانچه این امنیت مرهون و مدیون نهادهای امنیتی کشور بوده که یکی از بهترین آنها نیروی انتظامی است.
وی اظهار کرد: جایگاه مأموران باید توسط مسئولان و مردم حفظ شود.
طالبی با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ گفت: آنچه که امروزه پاسداران قهرمان و ارتشیان دلاور و نیروهای انقلابی انجام دادند به تعبیر بزرگان یک فتح قریب و مبین بود تا دشمن بداند ما قدرت داریم، می‌توانیم و انجام می‌دهیم.
وی تصریح کرد: این فتح، یک سکه با دوروی نورانی بود که یک طرف آن قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی و طرف دیگر نواختن سیلی کمرشکن به رژیم صهیونیستی بود که این ۲ هدف در این عملیات به نحو احسن محقق شد.
امام‌جمعه پلدشت افزود: بازدارندگی جمهوری اسلامی با این سیلی تاریخی تثبیت شد از این به بعد هر اقدامی، به اقتدار ما اضافه می‌کند و از قدرت رژیم می‌کاهد.
وی اظهار کرد: نهایت اینکه این عملیات از جهات مختلف بهت‌آور بود که مهم‌ترین آن ناکامی غرب در رهگیری قدرت محدود موشکی و نمایش قدرت ایران بود.
طالبی گفت: مقام معظم رهبری با فرمان خود برای وعده صادق ۲ نشان داد که جمهوری اسلامی ایران بر سر خطوط قرمز خود با هیچ‌کس شوخی ندارد و هیچگاه در برابر ظلم سر خم نمی‌کند و بااقتدار در برابر استکبار می‌ایستد.
انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=292440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه