Friday, 21 June , 2024
2
امام‌جمعه پلدشت:

مشارکت بالا ایران قوی را رقم می‌زند

  • کد خبر : 290436
  • 25 خرداد 1403 - 14:00
مشارکت بالا ایران قوی را رقم می‌زند
امام‌جمعه پلدشت گفت: مشارکت بالا ایران قوی را رقم می‌زند و در واقع با این انتخاب اصلح راه شهید رئیسی را ادامه می‌دهیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی»، حجت‌الاسلام وحید طالبی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه پلدشت با اشاره به‌روز غرفه گفت: تمام لحظات روز غرفه بسیار مهم و باارزش است باید از ثانیه، ثانیه آن استفاده کنیم و هر حاجتی داریم باید از آن استفاده کنیم.

وی با اشاره به انتخابات پیشرو تصریح کرد: انتخاب صحنه عزت، حماسه و عظمت ملت ایران بود؛ شرکت در انتخابات امری مهم و ضروری است و باید مشارکت بالایی داشته باشیم.

امام‌جمعه پلدشت افزود: انتخابات پیشرو باید دقت شود تا انتخابات اصلح صورت گیرد، اگر انتخابات درست صورت گیرد آثار و برکات فراوانی دارد.

وی اظهار کرد: ما وظیفه داریم بابصیرت انتخاب کنیم تا مشکلات کشور را حل کنیم، نباید تحت‌تأثیر تبلیغات مسموم و افراد نادان قرار نگیریم.

طالبی گفت: مقام معظم رهبری ویژگی‌های انتخاب اصلح را تبیین کرده‌اند که از آن می‌توان به حفظ و نگهداری میراث شهدای خدمت اشاره کرد.

وی تصریح کرد: وظیفه داریم فردی را انتخاب کنیم که دارای جایگاه سیاسی و بین‌المللی بالایی باشد تا بتواند از جبهه مقاومت حمایت‌های لازم را انجام بدهد.

امام‌جمعه پلدشت افزود: رئیس‌جمهور باید فردی فعال، پرکار، صالح، معتقد به مبانی اسلام و جهادی باشد.

طالبی گفت: رئیس‌جمهور باید در مرزبندی با دشمن، حفظ کرامت مردم، تقویت تفکر و تصمیم‌گیری آگاه مردم نقش مهم ایفا کند.

وی با اشاره به ویژگی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری باید اخلاق را رعایت کنند و از تهمت‌زدن و لجن‌پراکنی. ایجاد تفرقه در بین مردم پرهیز کنند.

امام‌جمعه پلدشت با اشاره به اهمیت مشارکت بالای مردم در ۸ تیرماه افزود: میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری امری بسیار مهم بوده و همه ما وظیفه داریم با تمام توان خود نسبت به این امر تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: مشارکت بالا ایران قوی را رقم می‌زند و در واقع با این انتخاب اصلح راه شهید رئیسی را ادامه می‌دهیم.

طالبی نامزدها باید مثل آیت‌الله رئیسی اخلاق را رعایت کنند، گفت: مردم به نامزدی رأی دهند که شایستگی داشته باشد، یکی از راه‌هایی که می‌توان یک نامزد را شناخت افرادی است که از آن نامزد حمایت می‌کنند.

وی تصریح کرد: فردی باید انتخاب شود که آگاه باشد و نسبت به امورات خود اعلم باشد و توانایی آن را داشته باشد که بتواند برنامه‌های خود و امورات کشور را در جهت پیشرفت کشور مدیریت کند.

امام‌جمعه پلدشت افزود: مردم باید نسبت به اموری که نامزدها اعلام می‌کنند و قول می‌دهند مطالبه‌گر بود و پیگیر این امورات باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=290436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه