Friday, 18 October , 2024
7
امام‌جمعه پلدشت:

رهبر انقلاب اقتدار را به رخ جهانیان کشید

  • کد خبر : 292493
  • 20 مهر 1403 - 13:24
رهبر انقلاب اقتدار را به رخ جهانیان کشید
امام‌جمعه پلدشت گفت: رهبر انقلاب در جمعه نصر و در میدان فرصت می‌دهد تا بگوید ما مقتدر و آماده هستیم و هیچگاه ترس به خود راه نمی‌دهیم و مانند مسئولان برخی کشورها به پناهگاه نمی‌رویم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی»، حجت‌الاسلام وحید طالبی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه پلدشت با اشاره به شرایط سخت و حساس جامعه و دنیا گفت: وقتی انسان به اوج سختی‌ها می‌رسد گشایش نزدیک است، بعد از سختی آسانی در پی است.
وی تصریح کرد: اگر سختی نباشد نعمت‌ها نمایان نمی‌شود، انسان بعد از تحمل سختی به‌آسانی می‌رسد.
امام‌جمعه پلدشت افزود: انسان هرچقدر در راه خدا قدم بردارد و در مسیر بندگی خداوند باشد، خداوند نعمت فراوانی به آن شخص می‌دهد.
وی با اشاره به خطبه عربی مقام معظم رهبری در جمعه نصر اظهار کرد: چند صد موشک به فرمان مقام معظم رهبری به سمت رژیم اشغالگر پرتاب و ابهت دشمن در هم کوبیده شد و بااقتدار و صلابت در نمازجمعه نصر حاضر شدند.
طالبی گفت: رهبر انقلاب باروحیه شهادت‌طلبی در نمازجمعه نصر و با حضور جمعیت میلیونی ملت غیور ایران حاضر شد و شجاعت رهبر و ملت ایران را به رخ جهانیان کشید.
وی تصریح کرد: رهبر انقلاب در جمعه نصر و در میدان فرصت می‌دهد تا بگوید ما مقتدر و آماده هستیم و هیچگاه ترس به خود راه نمی‌دهیم و مانند مسئولان برخی کشورها به پناهگاه نمی‌رویم.
امام‌جمعه پلدشت افزود: رژیم غاصب بداند با شهادت سید حسن نصرالله، خون مقاومت به جوش آمده است و نابودی رژیم صهیونیستی زودتر از موعد صورت می‌گیرد.
وی اظهار کرد: شهادت سید حسن نصرالله باعث شد یکپارچگی امت اسلامی و مقاومت بیش‌ازپیش باشد، رژیم غاصب در فکر کندن گور خود است.
طالبی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری گفت: هر مسلمانی که بتواند ضربه‌ای به رژیم صهیونیستی بزن قدمی برای بشریت برداشته است.
وی تصریح کرد: عملیات وعده صادق ۲ مطالبه مردم و ضربه سنگین، سیلی محکمی به صهیونیست‌ها بود که در صورت تکرار حماقت، پاسخ کوبنده‌تری خواهند گرفت.
امام‌جمعه پلدشت افزود: باید از سپاه پاسداران و نیروهای مسلح کشور تشکر کنیم که در عملیاتی غرورآفرین، سه‌شنبه‌شب سیلی محکمی به صهیونیست‌ها زدند. موشک‌های پیشرفته ایران از سامانه‌های دفاعی دشمن عبور و به اهداف تعیین‌شده اصابت کردند؛ این عملیات، تحسین‌برانگیز و غرورآفرین بود.
وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران آماده است که در صورت تکرار حماقت دشمن صهیونیستی، با موشک‌های بیشتری به شکلی کوبنده‌تر و در ابعاد گسترده‌تر، پاسخ دهد؛ دشمن باید بداند که پاسخ بعدی ما پشیمان‌کننده و دردناک‌تر خواهد بود.
طالبی گفت: مقام معظم رهبری، پیام انسجام و القای دست برتر منطقه و مهار گسل‌های ذهنی را صادر کردند و فرمودند که؛ سازمان و نیروی انسانی حزب‌الله لبنان، بسیار مستحکم‌تر و قوی‌تر از تصورات موجود است و خبر امامت نمازجمعه حضرت آقا اعلام می‌شود تا جنگ روانی را خنثی کند و بازیابی ادراکی جامعه و بازتولید قدرت و تهدیدزدایی از جامعه و جبهه را رقم می‌زند.
وی تصریح کرد: همان‌طور که خون سیدعباسی موسوی بر زمین نماند و هدر نرفت خون این سید نیز به زمین نمی‌ماند و اگر سرداری بر زمین بیفتد سرداری دیگر پرچم را به دست می‌گیرد.
انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=292493

نوشته های مشابه

26مهر
توسعه حمل‌ونقل با راه‌آهن منطقه آزاد ماکو
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو خبر داد:

توسعه حمل‌ونقل با راه‌آهن منطقه آزاد ماکو

25مهر
صرف ۲۵ میلیارد ریال برای رفع افت ولتاژ
24مهر
تکثیر و پرورش ۱۰ میلیون بچه‌ماهی در پلدشت
رئیس اداره شیلات پلدشت خبر داد:

تکثیر و پرورش ۱۰ میلیون بچه‌ماهی در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه