Saturday, 7 September , 2024
4
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت خبر داد:

راهیان نور بستری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

  • کد خبر : 291391
  • 02 مرداد 1403 - 7:37
راهیان نور بستری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: راهیان نور بستر و فرصت ارزشمندی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خصوصاً قشرهای جوان و نوجوان است.

سرهنگ دوم پاسدار وحید محمدزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی» با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی برنامه کاروان‌های راهیان نور و اهمیت این امر گفت: راهیان نور بستر و فرصت ارزشمندی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خصوصاً قشرهای جوان و نوجوان است.

وی تصریح کرد: راهیان نور را می‌توان یک عملیات بزرگ فرهنگی و تربیتی در کشور دانست که با عملیاتی‌کردن آن می‌توان به اهداف مهمی دست‌یافت.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با اشاره به اهمیت حضور در مناطق عملیاتی افزود: جوانان و نوجوانان با حضور در مناطق عملیاتی کشور با گوشه‌ای از ایثار، فداکاری، از خودگذشتگی و جوانمردی آشنا می‌شوند؛ رزمندگان کشور در بدترین شرایط آب‌وهوایی و با کمترین امکانات و تجهیزات در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کرده و ذره‌ای از خاک وطن را به دشمن ندادند.

وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) یک نسخه شفابخش از فرهنگ مقاومت را برای ملت ایران ایجاد کرد که امروزه تمام ملت‌های آزاده و حق‌طلب از آن به‌عنوان الگو استفاده می‌کنند.

محمدزاده با اشاره به اینکه یکی از درخواست‌های مقام معظم رهبری از ما توسعه راهیان نور است و ما باید در ذیل جهاد تبیین به موضوع راهیان نور و راهیان پیشرفت بپردازیم، گفت: شهدا از بزرگ‌ترین دارایی خود که جانشان بود گذشتند تا ما امروزه در امنیت و آرامش زندگی کنیم و بااقتدار در برابر دشمنان بایستیم.

وی تصریح کرد: امروزه وظیفه همه ما است تا با تمام توان در راه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان تلاش کنیم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور افزود: کاروان راهیان نور شهرستان متشکل از سه هزار و ۲۰۰ نفر زائر است که در قالب ۷۳ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام می‌شود.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در اردو به حوزه‌های تابعه ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت مراجعه کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=291391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه