Tuesday, 22 October , 2024
4
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو خبر داد:

تمام مسئولان برای ارتقای ورزش تلاش کنند

  • کد خبر : 292564
  • 29 مهر 1403 - 6:11
تمام مسئولان برای ارتقای ورزش تلاش کنند
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: منطقه آزاد ماکو از استعدادهای زیادی در رشته‌های مختلف ورزشی برخوردار است، باید دستگاه‌های متولی و دولتی نیز در کنار منطقه آزاد برای ارتقای ورزش بخصوص امکانات و شرایط لازم تلاش نمایند.

حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی» با اشاره به اهمیت ورزش گفت: هزینه‌کردن در ورزش همچون آموزش‌وپرورش سرمایه‌گذاری است و هزینه‌کرد در این حوزه دستاوردهایی بزرگی را برای آینده کشور به دنبال دارد.
وی تصریح کرد: نقطه‌به‌نقطه ورزش باید برنامه داشت، در جای‌جای جامعه مشکلات وجود دارد؛ اما نحوه برخورد با آن و ارائه راهکار و برنامه برای برون‌رفت از آن بسیار مهم و راهگشا است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به استعدادهای درخشان در منطقه آزاد ماکو افزود: منطقه آزاد ماکو از استعدادهای زیادی در رشته‌های مختلف ورزشی برخوردار است، باید دستگاه‌های متولی و دولتی نیز در کنار منطقه آزاد برای ارتقای ورزش بخصوص امکانات و شرایط لازم تلاش نمایند و این‌گونه نباشد که تمام نگاه‌ها به سازمان منطقه آزاد باشد.
وی اظهار کرد: هفکری، تعامل و در کنار یکدیگر می‌توان ورزش منطقه آزاد ماکو را به اوج خود رساند و هر تصمیمی که برای حمایت از ورزش و ورزشکاران انجام می‌شود باید عملیاتی شده و نباید در حد مصوبه روی کاغذ بماند.
منطقه آزاد ماکو باتوجه‌به موقعیت جغرافیایی و شرایط آب‌وهوایی متنوع پتانسیل بالایی برای توسعه ورزش‌های مختلف دارد.
در سال‌های اخیر، تلاش‌های زیادی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در منطقه آزاد ماکو صورت‌گرفته است، احداث سالن‌های ورزشی، زمین‌های چمن مصنوعی و پیست‌های دوچرخه‌سواری، از جمله این اقدامات است.
با توسعه بیشتر زیرساخت‌ها، می‌توان انتظار داشت که ورزش در ماکو بیش‌ازپیش رونق یابد و استعدادهای ورزشی این منطقه شکوفا شوند.
با توسعه بیشتر زیرساخت‌ها، می‌توان انتظار داشت که ورزش در ماکو بیش‌ازپیش رونق یابد و استعدادهای ورزشی این منطقه شکوفا شوند.
ورزش تنها یک فعالیت بدنی نیست؛ بلکه یک پدیده اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است که تأثیرات گسترده‌ای بر توسعه جامعه دارد.
ورزش یک ابزار قدرتمند برای توسعه جامعه است و می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی افراد و پیشرفت جامعه کمک کند. با برنامه‌ریزی دقیق و سرمایه‌گذاری مناسب، می‌توان از پتانسیل‌های ورزش برای توسعه جامعه استفاده کرد.
باتوجه‌به نقش مهم ورزش در بهبود سلامت، افزایش رفاه اجتماعی و توسعه اقتصادی، سرمایه‌گذاری در ورزش باید در اولویت برنامه‌های توسعه‌ای هر جامعه قرار گیرد.
انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=292564

نوشته های مشابه

01آبان
تأمین آب شرب ۲ هزار خانوار روستایی
رئیس آب و فاضلاب پلدشت خبر داد:

تأمین آب شرب ۲ هزار خانوار روستایی

30مهر
دیدار جمعی از مسئولان پلدشت با خانواده معظم شهدا
در قالب رزمایش رهروان شهدا صورت گرفت؛

دیدار جمعی از مسئولان پلدشت با خانواده معظم شهدا

30مهر
بهره‌مندی ۸۰ دانش‌آموز روستای قره جالو از فضای آموزشی سالم
مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان پلدشت خبر داد:

بهره‌مندی ۸۰ دانش‌آموز روستای قره جالو از فضای آموزشی سالم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه