Sunday, 8 September , 2024
9
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد؛

باند سارقان خودروها در ارومیه منهدم شد

  • کد خبر : 290125
  • 13 خرداد 1403 - 10:45
باند سارقان خودروها در ارومیه منهدم شد
فرمانده انتظامی استان از دستگیری و انهدام باند سارقان سابقه‌دار خودرو و اعتراف به ۲۳ فقره سرقت پراید در ارومیه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، خبر داد .

سردار رحیم جهان‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی» با اشاره به دستگیری و انهدام باند سارقان سابقه‌دار خودرو گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو به‌ویژه خودروهای پراید در ارومیه، به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده، کارآگاهان موفق شدند دو نفر از سارقان سابقه‌دار را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در یکی از محلات ارومیه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: متهمان در تحقیقات تکمیلی و مواجهه با دلایل و مدارک پلیس، به انجام ۲۳ فقره سرقت خودروی پراید اعتراف و سه دستگاه خودروی سرقتی نیز از آنها کشف شد.

وی ادامه داد: در این راستا دو نفر متهم و سه نفر مال‌خر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار جهان‌بخش در پایان در پایان با تأکید هرچه بیشتر نسبت به رعایت نکات پیشگیری از سرقت توسط مالکان خودروها، خاطرنشان کرد: مردم نقش مهمی در ارتقای امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و ازاین‌رو می‌توانند با مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره‌تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس گزارش کنند و همچنین شماره‌تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت هرگونه نظرات، پیشنهادها و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است.

لازم ذکر است که روز گذشته نیز مأموران ایستگاه بازرسی “دار لک” در انتظامی شهرستان مهاباد، حین کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه وانت سایپا به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

با هوشیاری مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی؛ مقدار یک تن و ۴۱۰ کیلوگرم چای خارجی قاچاق کشف و ضبط شد که ارزش تقریبی محموله کشف شده، هفت میلیارد ریال برآورد شده است.

دراین‌رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=290125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه