Friday, 18 October , 2024
0
مدیر توزیع برق ماکو:

صرف ۲۵ میلیارد ریال برای رفع افت ولتاژ

  • کد خبر : 292544
  • 25 مهر 1403 - 6:07
صرف ۲۵ میلیارد ریال برای رفع افت ولتاژ
مدیر توزیع برق شهرستان ماکو از صرف ۲۵ میلیارد ریال به‌منظور رفع افت ولتاژ، کاهش تلفات و تأمین برقی پایدار برای مشترکین در شش‌ماهه نخست سال جاری خبر داد.

روشن فرجی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی»، با اشاره به عملکرد شش‌ماهه اداره برق ماکو گفت: به‌منظور رفع افت ولتاژ، کاهش تلفات و تأمین برقی پایدار برای مشترکین در شش‌ماهه نخست سال جاری تعداد هفت‌دستگاه پست هوایی توزیع به همراه احداث شبکه فشار متوسط و فشارضعیف با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان ماکو نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
وی ادامه داد: از ابتدای سال تا پایان شهریورماه چهار کیلومتر خط دو مداره جهت بهبود ولتاژ شبکه برق برخی از مناطق شهرستان ماکو و شهرک صنعتی این شهرستان با هزینه‌کرد ۴۸ میلیارد ریال احداث و وارد مدار شده است.
مدیر توزیع برق شهرستان ماکو افزود: در راستای اصلاح و بهسازی شبکه‌های برق فشارضعیف روستایی نیز مدیریت توزیع برق ماکو به همت همکاران این مدیریت ۹۰۰ متر از شبکه‌های برق روستاهای تابعه این شهرستان را باهدف ارائه خدمات بهتر و رفع مشکل افت ولتاژ مشترکین را اصلاح و بهسازی کرده است.
وی در ادامه از توسعه شبکه فشارضعیف در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با کابل خود نگهدار خبر داد و افزود: جهت توسعه شبکه و نیرورسانی به متقاضیان جدید نیز بیش از یک هزار و ۴۰۰ متر از شبکه‌های فشارضعیف شهری و روستایی ماکو طی شش‌ماهه نخست امسال با کابل خود نگه‌دار کابل کشی شده‌اند.
مدیر توزیع برق ماکو، سایر اقدامات شش‌ماهه این مدیریت را برشمرد و گفت: احداث یک هزار و ۲۰۰ متر شبکه فشار متوسط برای مناطق شهری و مساکن ملی ماکو با مجموع اعتبار یک میلیارد تومان، احداث پنج دستگاه پست هوایی بااعتبار ۲۰ میلیارد ریال برای مساکن ملی، احداث خط ۲۰ کیلوولت فشار متوسط و همچنین احداث یک هزار و ۹۰۰ متر شبکه فشارضعیف مساکن ملی از دیگر اقداماتی است که به همت مدیریت توزیع برق ماکو از ابتدای سال انجام شده است.
انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=292544

نوشته های مشابه

26مهر
توسعه حمل‌ونقل با راه‌آهن منطقه آزاد ماکو
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو خبر داد:

توسعه حمل‌ونقل با راه‌آهن منطقه آزاد ماکو

24مهر
تکثیر و پرورش ۱۰ میلیون بچه‌ماهی در پلدشت
رئیس اداره شیلات پلدشت خبر داد:

تکثیر و پرورش ۱۰ میلیون بچه‌ماهی در پلدشت

23مهر
تحول در زیرساخت‌های منطقه با ایجاد راه‌آهن
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو خبر داد:

تحول در زیرساخت‌های منطقه با ایجاد راه‌آهن

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه